Blog

Schreckhorn in Lauteraarhorn

3. april 2007 ob 17:03

Meteorologi so si privoščili prvo aprilsko šalo in napovedali za ponedeljek (2.4.) in torek zelo lepo vreme. V resnici je bilo oba dni zelo megleno in občasno je snežilo, kar sva dodobro spoznala s Tomažem Jakofčičem – Jakatom.

Po nasvetu lokalnih plezalcev sva do Schrechornhutte dostopila s smučmi iz Eismeer, srednje postaje vlakca, ki pelje skozi severno steno Eigerja na Jungfraujoch. S tem sva si prihranila kar nekaj gaženja po gnilem snegu.

Tomaz Jakofcic - Jaka

V ponedeljek sva začela malo pred četrto uro zjutraj in še preden se je zdanilo, se je zvezdnato nebo zaprlo in počasi je začel naletavati sneg. V megli nisva takoj našla pravih prehodov, nepredelan sneg pa naju je dodatno upočasnil, tako da sva bila na vrhu Schreckhorna šele ob 11 uri.

Tomaz Jakofcic - Jaka na grebenu Schreckhorna

Vreme se je nekoliko izboljšalo, tako da sva se odločila za prečenje proti Lauteraarhornu. Neskončen greben z zahtevnimi detajli in ogromno žandarji čez katere sva morala splezati. Tudi vreme ni zdržalo in šele ob pol osmih zvečer sva v megli stala na vrhu 78. štiritisočaka. Čakal naju je še dolg sestop in ob enih ponoči sva se opotekla v varno zavetje koče.

7 komentarjev

1. Oj Mihi!

Vsak dan pregledujem tvoj blog in zelnjo cakam vsakrsnih novic. Slikce se dodajo k predstavi o tvojih podvigih in o tem, kako zaj* mora bit. Me prov zanima, kako bos po koncu projekta gledal na vse skupaj. Upam, da bos o tem kej povedal ob vrcku hladnega v Zlati Ladjici. Do takrat pa, velik srece in pameti!

It is time for daring and it is time for caution.

lp,s.

Komentar avtorja sonja — 3. april 2007 @ 20:07

2. Bravo!

Vem, da so zadnji vrhovi najdaljši in najrazpotegnjeni, ampak drživa pesti še naprej, za varen in lahek korak!

Grega in Polla

Komentar avtorja gregaman — 3. april 2007 @ 22:22

3. Bravo, čestitke!

Komentar avtorja JANJA — 4. april 2007 @ 7:48

4. Miha Bravo!

Sem se mal inforamtiziru in začel tole tvoj podvig spremlat šele zdej prod koncu. Res si car, po pameti do konca, pol se bomo pa v eno jamo v poko zađemal pa režat pol pa z glavno navzdol po blatu ;-).

Drž se!
    Černi

Komentar avtorja Černi — 4. april 2007 @ 22:24

5. Za navadne hribolazce to so samo lepe sanje.hvala za lepe slikce in same čestitke!

Komentar avtorja bacmen — 5. april 2007 @ 9:51

6. Le varno naprej,
    Dušan jež

Komentar avtorja dušan jež — 5. april 2007 @ 11:20

7. Po današnji še sveži novici je veliki Mihov projekt osvojitve vseh 82 evropskih štiritisočakov z zadnjim vzponom 7. aprila 2007 nadvse uspešno končan. V obdobju začenši dan po Božiču 2006 in s sklepom dan do Velike noči 2007, to je v približno 100 dnevih zahtevnih zimskih razmer v naravi ali čakanju na boljše vreme ter potovanj, je Miha prvi sploh uresničil ta velikopotezni načrt. Čestitamo za izreden dosežek vztrajnosti, varnosti, znanja in poguma.

Zdaj je napočil trenutek, da skromnost odstopi mesto predstavitvi tega evropskega podviga javnosti, domači in tuji. V vrsti slovenskih vrhunskih alpinističnih dosežkov pomeni potrditev tega visokega in najvišjega statusa v svetu, kakor je darilo naši širši domovini Evropski uniji pred slovenskim predsedovanjem. Slovenska država ima izredno priložnost, da ga promovira kot simbolični slovenski prispevek evropski ideji povezanosti in vzajemnost, odličnosti in vrhunskosti.

Družina Klemenčič

Komentar avtorja Ivan — 7. april 2007 @ 13:22

Oprostite, obrazec za komentarje je trenutno zaprt.