Blog

Mont Maudit

29. marec 2007 ob 10:22

V ponedeljek sva se s Klemnom Gričarjem dobila v Chamonixu in dostopila do koče Couvercle. Za torek je bila dokaj dobra napoved in v planu sva imela prečenje od Aiguille Jardin do Aiguille Verte. Na dostopu so naju ujele prve snežinke in ko sva pričakala dan pod Whymperjevim koluarjem, je močno snežilo.

Sence. Dostop na MB du Tacul, Chamonix v ozadju

Weisshorn

26. marec 2007 ob 7:18

Z Iztokom Bokavškom naj bi se dobila v Vispu, ampak se mu je na poti proti Švici pokvaril avto, tako da sem nenadoma ostal brez soplezalca. Ker med vzponom ni potrebno prečiti zahtevnejšega ledenika, sem se odločil, da se proti vrhu odpravim kar sam.

Mont Blanc

19. marec 2007 ob 12:00

Po samo pol dneva počitka sva se z Blažem Stresom dobila v Courmayerju (15.3.), se zapeljala z žičnico na Helbronner in dostopila do bivaka Fourche. Vremenska napoved je bila lepa in v planu sva imela 10 vrhov v masivu Mont Blanca.

Na vrhu Mont Blanca

Dent d’Hérens

15. marec 2007 ob 8:54

Težko si je vzeti dan počitka, kadar je vreme lepo. Ampak po Monte Rosi sem ga potreboval, pa tudi nova izmena soplezalcev je prišla šele v ponedeljek zvečer (13.3.). Iz Slovenije so se pripeljali Alenka Klemenčič, Miha Maček in Vesna Nikšič.

Pogled proti vrhu Dent d'Hérens

Monte Rosa

11. marec 2007 ob 22:35

Zaradi zelo slabega vremena in velike količine novega snega v Alpah, sem po več kot dveh mesecih prišel nazaj v Slovenijo in v udobju doma nestrpno pričakoval izboljšanje. Za petek (9.2.) so vremenoslovci napovedali sončno vreme, tako da sva se s Tadejem Debevcem že v četrtek odpeljala v Alagano in popoldne dostopila do koče Gnifetti.